kof-forum

Skådarhjälp i Båstad 30/9 18/9-17 11:46
KOF fick ett mejl från Eva Eriksson, som undrar om det finns någon/några skådare i Båstad som vill hjälpa till lite den 30 september. Så här skriver Eva:

"Lördagen den 30 september (även fredagen) har I Ur och Skurpedagoger (500st!) från hela Sverige en stor konferens på Hotell Riviera i Båstad. Under lördagen har de fått välja mellan olika workshops, jag är själv en gammal I Ur och Skurare men även fågelskådare. Så jag håller i en "fågelworkshop" på fm och en på em. Vi ska gå in lite ibland villorna för att se vad som kan gömma sig i trädgårdarna och sen gå till hamnen och tillbaka. Det är 30st pedagoger på fm 9-11.30 och 30st på em 13.30-16.
Det är många, så därför undrar jag om några lokala skådare skulle kunna tänka sig att sprida lite skådarglädje genom att stå i hamnen och ha spanat av för att kunna visa upp trevliga obsar och berätta om vad ni ser. Vi är inte framme i hamnen förrän ca 9.45 och stannar i ca 30 min. Samma på em, framme i hamnen ca 14.15. Själv har jag med tre tuber och några har handkikare men dessa pedagoger har aldrig använt en tub så det vore mer än fantastiskt om några i er klubb kunde tänka sig att ställa upp på detta lite ovanliga event. 
Kontakta gärna mig, Eva Eriksson på 0731-804008 om ni har möjlighet att hjälpa till." 
Skrivet av: Tobias Christofferss

Det finns inga svar på detta inlägg.

« Tillbaka

Skriv ett svar:
(OBS! Inga signaturer, skriv för- och efternamn - annars raderas ditt inlägg)

Ditt namn:

Din e-post (frivilligt):

Ämne:

Verifieringskod:

Upprepa koden:

Ditt meddelande:

Inga smilies i inlägget?

© KOF 2012
Ansvariga för sidan är KOF:s webbgrupp
Senast uppdaterad 2012-02-14 av Thomas Wallin