kof-forum

Sparsamt klickad rubrik 27/11-05 19:34
På vår fina hemsida finns en rubrik som heter "Program" - förmodligen en av de mest sparsamt klickade rubrikerna på menyn. -Vad nu då? I vårens diskussion om värdet av utåtriktad verksamhet påpekades att programkommitten måste var mer offensiv. I snart ett halvår har "inbjudan" om deltagande i Julmarknaden på Fredriksdal klingat ohörd. Förutom för Alf, Kaj, Christer, Björn och Sonja - just dom som brukar ha några timmar över under en av årets mest fågelfattiga tider, både vad gäller kalendern och dygnet. Så här ser bemanningen ut i dagsläget:
Lö 3 dec Kl 11-15 Christer o Björn, Kl 15-19 Kaj o (Ulrik). Sö 4 dec kl 11 - 15 Sonja o (Ulrik) kl 15-19 Ulrik.

-Vill du vara och sprida god PR för föreningen? Dessutom medverka till att dra in ca 1000 - 1500 kr? Pengar som vi kan använda till inspirerande föreläsare eller exkursionsledare. - Hör du till dom som kan se samband? Som anar att storstilade arv och minnesgåvor har sin upprinnelse i att föreningsmänniskor byggt relationer, vårdat dessa och visat respekt. Virtuell obs-bok och härligt galleri är naturligtvis toppen, men det är inte dom verksamhetsgrenar som fått människor att så till den grad känna för KOF, att delar av livets besparingar skänks till föreningen. (Nej - jag är inte cyniker, som i varje "KOF-åldring" ser en tänkbar mjölkkkossa...).
Konkret - kan du hjälpa till i något av passen enligt ovan? Det är helt OK om du inte känner för att stå tillsammans med undertecknad "surgubbe", som ständigt håller på med tjatet om utåtriktad verksamhet.
PS Mikael Jönsson ringer mitt i skrivandet. Ger mig en rapport om dagens KOF-exkursion till NO-Skåne samtidigt som han flaggar för deltagande kommande helg!
Skrivet av: Ulrik Alm  Skicka E-post till Ulrik Alm

Det finns inga svar på detta inlägg.

« Tillbaka

Skriv ett svar:
(OBS! Inga signaturer, skriv för- och efternamn - annars raderas ditt inlägg)

Ditt namn:

Din e-post (frivilligt):

Ämne:

Verifieringskod:

Upprepa koden:

Ditt meddelande:

Inga smilies i inlägget?

© KOF 2012
Ansvariga för sidan är KOF:s webbgrupp
Senast uppdaterad 2012-02-14 av Thomas Wallin